niedziela, 24 lipca 2016

Cottehardie męskie z połowy XIV wieku

Już od dawna nie pojawiały się nowe wpisy, co spowodowane było tym, że w moim życiu nastąpiły duże zmiany, związane z powiększeniem się naszej rodziny i przeprowadzką do innego miasta. Musiałam trochę zwolnić podczas ciąży z zamówieniami, tak że prawie w ogóle nie wykonywałam nowych rzeczy, na szczęście ostatnio już czuję się lepiej w związku z czym udało mi się uszyć coś nowego. Pewnie za miesiąc gdy pojawi się nasz mały Ignacy znowu będę miała chwilową przerwę, ale mam nadzieję, że uda mi się szyć więcej niż w czasie ciąży gdzie przez parę miesięcy naprawdę fatalnie się czułam. Tak więc w sumie udało mi się wykonać zdjęcia dwóm rzeczom które wykonałam w ostatnich miesiącach. Pierwszą rzeczą jest męski strój z połowy XIV wieku, dopasowane cottehardie mi-parti, zapinane na guziczki, wykonane z wełny, z lnianą podszewką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz