niedziela, 8 czerwca 2014

Nowości

Już jakiś czas nie robiłam żadnych wpisów, ze względu na dużą ilość pracy, a tymczasem uszyłam kilka nowych rzeczy, z których jestem zadowolona. Przede wszystkim wielkim wyzwaniem było uszycie przeszywanicy - w całości ręcznie i ogólnie pierwszy raz. Miałam przy tym wiele wątpliwości, trochę prucia, zszywania, ale udało się, a efekt tej żmudnej pracy w linku poniżej:

https://www.facebook.com/notes/brothers-of-steel/nowe-pikowania-roberta-new-roberts-gambeson/293149060845647


Kolejna nowość jest taka, że dorobiłam się "modela" idealnego- czyli manekina krawieckiego, z regulowanymi wymiarami- dzięki czemu będzie mi się łatwiej pracowało. A oto Pan manekin, a w zasadzie Pani manekin, ubrana w niedawno powstałą suknię:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz